Hayvanat Bahçesi Temalı Pasta

3 Eyl

 

Aslında elimizde o kadar çok görsel var ki buraya yüklenmeyi bekleyen ama önceliği Aslıhan’ın minik oğlu Kaan’ın pastasına vermek istedim. Çünkü Aslıhan Amerika’da yaşayan ve benim hiç görmediğim ama yaklaşık 1 yıldır yazıştığım bir arkadaşım. Öylesine sıcak kanlı biri ki pastayı teslim ederken sanki onu yıllardır tanıyor gibiydim 🙂 Aslıhan jungle animal konseptini seçti. Bende elimden geldiğince Aslıhan’ı mutlu edecek bir pasta tasarladım. Ertesi gün Aslıhan’dan gelen mesajda pastayı çok beğendiklerini ve Kaan’ın aslanın kafasını yediğini öğrendim 🙂 işte bu mutluluk işimin en güzel yanı 🙂
Yeni yaşın mutlu ve sağlıkla dolu olsun minik Kaan 🙂
2 Yanıt to “Hayvanat Bahçesi Temalı Pasta”

  1. NAZ UTKUN Eylül 4, 2012 8:48 am #

    çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık devrim hn…

  2. GÜL KARATAY Eylül 4, 2012 8:49 am #

    tüm görselleri görmek istiyoruz çok şirinler hepsini yemek istiyorum

Bir Cevap Yazın

Sugar & Cloth

DIY Inspired Living

How About Orange

butik pasta

Sweetapolita

Whipping up a sweet life

butik pasta

Ağva Beyaz Ev

butik pasta

Cafe Fernando

butik pasta

